U

برخورد قانونی با مدیران واکسن خوار
موضوع تزریق خارج از نوبت برخی از مدیران شهری تخلف است و باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد و مقصران و افراد خطا کار شناسایی شده و با آنها برخورد شود.
به گزارش استیناف– احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت‌و‌گو با میزان در واکنش به پدیده واکسن خواری در میان مدیران شهری اظهار کرد: موضوع تزریق خارج از نوبت برخی از مدیران شهری تخلف است و باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد و مقصران و افراد خطا کار شناسایی شده و با آنها برخورد شود.
وی افزود: سواستفاده از موقعیت و مسئولیت در حوزه مدیریت شهری جرم است و باید با افراد مجرم طبق قانون برخورد شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: این موضوع خودش عامل بازدارنده است و باید با تخلف برخورد شده و متخلفان نیز مجازات شوند؛ در واقع  اتفاق تزریق خارج از نوبت برخی از مدیران شهری و پرسنل شهرداری ها خارج از نوبت اعلام شده بر اساس یک عدم مدیریت صحیح است و انتظار می رود در این زمینه دستگاه‌های نظارتی ورود مستقیم داشته باشند.
نرخ دیه سال 1402

نرخ دیه سال 1402

با ابلاغ رئیس قوه قضائیه نرخ دیه سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

تفاوت عبارت متهمِ فاقد پیشینه کیفری با متهم فاقد پیشینه موثر کیفری

تفاوت عبارت متهمِ فاقد پیشینه کیفری با متهم فاقد پیشینه موثر کیفری

متهمِ فاقد پیشینه کیفری است با متهم فاقد پیشینه موثر کیفری است، عباراتی اند که در گواهی عدم سوء پیشینه با آنها روبرو می شویم. درحالیکه شاید در وهله اول به نظر برسد هیچ تمایزی میان این دو عبارت وجود ندارد.