U

تمدید مهلت ثبت نام دریافت وام کم بهره ناشران خصوصی
با توجه به تعطیلی‎های اخیر برای قطع زنجیره کرونا، مدت ثبت‏ نام وام کم ‏بهره تا تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری برای ناشران خصوصی تمدید شد. 
به گزارش استیناف– طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (ویژه ناشران) و با عنایت به فراخوان قبلی تصمیم گرفته شد زمان ثبت‎نام در سامانه برای آخرین بار جهت بهره‏ مندی هر چه بیشتر ناشران تمدید شود.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی‎های اخیر برای قطع زنجیره کرونا، مدت ثبت‏ نام وام کم ‏بهره تا تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری تمدید شد. 
بر اساس این گزارش، ناشران متقاضی دریافت این تسهیلات و یا ناشرانی که ثبت‏ نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده است می‎توانند با مراجعه به سامانه تحفه به آدرس الکترونیک https://tohfeh.farhang.gov.ir/ نسبت به ثبت ‏نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند. 
سقف این تسهیلات کم‎بهره تا سقف یک میلیارد ریال است که در این مرحله صرفا برای ناشران بخش خصوصی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.
این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‎بهره است و به درخواست‏‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نرخ دیه سال 1402

نرخ دیه سال 1402

با ابلاغ رئیس قوه قضائیه نرخ دیه سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

تفاوت عبارت متهمِ فاقد پیشینه کیفری با متهم فاقد پیشینه موثر کیفری

تفاوت عبارت متهمِ فاقد پیشینه کیفری با متهم فاقد پیشینه موثر کیفری

متهمِ فاقد پیشینه کیفری است با متهم فاقد پیشینه موثر کیفری است، عباراتی اند که در گواهی عدم سوء پیشینه با آنها روبرو می شویم. درحالیکه شاید در وهله اول به نظر برسد هیچ تمایزی میان این دو عبارت وجود ندارد.